Wednesday, December 30, 2009

Pertunangan Echai & Yanie

Latest couple yang aku shoot di Kulim. Mulanya aku ingat majlis akad nikah ke kawin ke..ropenye baru nak betunang..agak susah nak ekjas pose pasal xleh nak romen2 sangat...xmanis..ha ha ha!
1st time aku jumpa majlis tunang camni..siap bersanding2..tapi sayang aritu cuaca memang cun gile tapi depa xsempat nak wat outdoor..rugi tol!!..

So untuk album depa ni,aku akan wat full edit camni la..nasib la kalo depa xsuka..sebab aku diberikan kepercayaan penuh untuk mencurahkan idea dan kreativiti yang ade...tambahan lak skang ni aku dok syok edit camni kan..so dapat la dipraktikkan dalam album depa ni...Congrats to Echai & Yanie laaa...

1 comment:

  1. salam bro..
    igt aku lagi??
    jom tgk ade benda baru kat blog aku..
    wajib tgk utk org kedah..

    ajak kwn2 ko tgk sekali k...

    http://snappshooter.fotopages.com

    ReplyDelete